måndag 23 februari 2009

Så jävla trött

Hej på er alla!!
Nu har jag fan suttit hela jävla natten och chatta på Qruiser med många båda trevliga och inte så trevliga människor, och alla har de en ting gemensamt:
(Dom har så tråkigt) dessutom är dom alla så ensamma!!
Tacka fan för det när man bara sitter vid sina kära datorer dygnet runt,
(talar av egen erfarenhet).
Undrar bara vart vi är på väg på tal om gemenskap och kärlek och kroppsligt umgänge om man blickar 20-30 år framåt i tiden.
Usch jag har svårt att föreställa mig hur det kommer vara då om alla skall sitta på vart sitt håll och kommunicera via sina datorer.
Det är ju inget fel i det i grunden, men om det blir det, som hela det vakna medvetandet kommer handla om så ser jag framför mig en värld full av deprimerade känslokalla och kärlekshungriga människor som har svårt att bryta ett tryggt och bekvämt mönster håller kontakten med sina cyberpolare via dator, webcam och hörlurar!!
Istället för att umgås med varandra på ett mer personligt och kroppsnära plan, med riktiga kyssar och kramar och rejäla knull!!
Tack och lov lever jag inte så länge att jag får ta del av den utvecklingen!!
Amen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar