tisdag 3 mars 2009

1 vecka

Ja så har det gått en vecka sedan jag var så dum att jag gick ut och köpte en pipa. Har inte rökt så mycket men5-6 stopp varje kväll. Provar att inte röka på dagtid men hålla mig tills efter middagen iaf. Det smakar inte ens gott men jag kan ändå inte låta bli. Jävla nikotin, jag visste att det skulle bli såhär. Kan inte låta bli när jag har tagit det första blosset. Snart kommer jag väl att övergå till cigg och då inbillar jag mig att det blir än svårare att styra det hela. Det smaker egentligen skit av all den jävla nikotinsåsen man får på tungan om man inte rensar pipan efter varje stoppning. Men det gör gott när man drar skiten ner i lungarna, det prickar i hela kroppen precis som det gjorde när jag var pojk och testade mina första cigg.
Men va fan har man redan rökt i 43 år är det väl kört ändå. Lite sent att tänka på att lägga av ur hälsoperspektiv skulle jag tro. ( Hör vilka jävla ursäkter jag hittar på för att berättiga min egen jävla dumhet.) Jaja vi får väl se hur det hela slutar så småningom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar